Van wild camperen naar camping.

5 september 2013 - Agde, Frankrijk

Tja......., het water was op, de poepdoos vol dan zit er niets anders op dan verder trekken. Vanochtend zijn we vertrokken van Plage de Piemanson naar Rene Oltra in Le Cap d'Agde (231km). Door het het prachtige natuurgebied de Camargue waar we de zoutmijnen, flamingo's, rijstvelden en zelfs de wilde paarden zijn tegen gekomen. Via de oversteek van de Petit du Rhone naar de Languedoc-Roussillon rijden we weer tussen de druivenranken. In de la Grande Motte hebben we een kleine koffie stop gehouden om daarna lekker door te tuffen via de " grote weg" richting onze bestemming. Nog 1 tussenstop bij de Hyper U waar we tanken en boodschappen inslaan voor de komende dagen dat we op de camping staan. Hoe leuk en lekker relaxed het wild camperen is gaan we nu genieten van het 2x op een dag douchen, hihi......
Om een uur of 5 zijn we dan op ons plekje voor de komende 4 dagen......en het schijnt nog behoorlijk druk te zijn zowel op de camping als op het strand, we zullen het de komende dagen gaan meemaken.

1. Pa:
    6 september 2013
    hallo
    lijkt me heel mooi en geweldig als jullie maar niet verwilderd terug komen verder hier ook lekker warm weer dit weekend naar de havendagen, en maandag kan ik weer fietsen .verder niets meer te liegen gr; dikke knuffel ik
  2. Bas en Marrie:
    7 september 2013
    Hoi, leuk jullie reisverhalen,wij hebben ook eens in la Grande Motte gecampeerd met al die flamingo's en moerassen,heel mooi.Wij gaan vanavond i.v.m. de wereldhavendagen naar "denachtvandekaap",kan heel gezellig zijn.groetjesss