Onderweg....

10 oktober 2013 - Orléans, Frankrijk

Dinsdagavond hebben we met een ander camperstel, een brabander en een rotterdamse met 2 schattige kleine hondjes, een afscheidsborrel genomen op de heerlijke en mooie dagen op deze camping.

Woensdagochtend zijn we rond 9 uur vertrokken en hebben lekker door kunnen tuffen. Zo rond een uur of 4 hadden we, na een route met hele smalle en glooiende weggetjes, een camperplaats gevonden. We zijn dan terecht gekomen in een stadje, Mennetou-sur-Cher wat sinds de 6e eeuw bestaat en de tijd heeft er dan ook wel een beetje stil gestaan. Jammer voor ons is dat het stadje geheel uitgestorven (niet te letterlijk opnemen ;-) was.

Vanochtend vroeg heeft het behoorlijk geregend en de temperatuur zakt 's nachts ook behoorlijk naar beneden. Vandaag is het voor het eerst lange broekendag ;-( . Voor vertrek nog even de wc legen en vuil water lozen en we kunnen op weg, inmiddels is het zonnetje ook weer gaan schijnen. We rijden de route nationaal af en komen door leuke en mooie dorpjes.

Op dit moment zitten we aan een ontbijtje bij de Mac. en hebben gratis wifi.....
Vandaag willen voorbij Parijs zien te komen en dat gaat wel lukken, he weer is nog stees mooi en dat rijdt ook wel een stuk lekkerder.

1. Alex, Shirley en Collin:
    10 oktober 2013
    Nou, nou wat een leuke verhalen en foto's steeds! Om jaloers op te worden ;-)
    Geniet er nog even van! En succes met het laatste stukje van de reis!
  2. Pa:
    11 oktober 2013
    goeie morgen, het leek zolang 6 a7 weken, jullie waren best ver weg maar komen steeds naderbij .geniet nog van de resterende dagen, ik heb genoten van de berichten en foto s.. toch lijkt het fijn om jullie weer te knuffelen. verder hier alles oke gr; van Janny en ik knuffel