Op de terugweg....

29 oktober 2015 - Jaca, Spanje

Vanochtend hebben we na een week lachen, ze hebben speciale lachwijn in La Marina , van het zonnetje genieten en een beetje rond gekeken te hebben afscheid genomen van Hans en Ineke in La Marina.

Uitgerust zijn we vanochtend op pad gegaan en zijn tegen de avond aangekomen in Jaca midden in de Pyreneeen ongeveer 45km van de Franse grens.

We slapen deze keer in een herberg, wel op eigen kamer (met 3 bedden) en eigen badkamer. Nadat we onze bedden hebben opgemaakt zijn we het bergstadje ingegaan om wat eten te scoren....en dat is gelukt, we hebben heerlijk tapas gegeten met een lekker glas wijn. Ik (Von) heb voor de 1e keer slakken gegeten en.....vond ze nog lekker ook.

Morgen gaan we de grens over naar Frankrijk en rijden we op ons gemakkie richting huis en gaan er van uit dat we zaterdagavond of zondag weer thuis zullen zijn.

Lieve groet en een kus,
Piet en Von

1. Pa vroon Jans v; Wijk:
    30 oktober 2015
    Hallo Von Piet
    leuk te horen dat jullie genieten , maar helaas het klokje van je weet wel . geniet nog van de laatste dagen ,ik heb genoten van de brieven en foto,s .gr; en een knuffel. welkom thuis, kus Pa
  2. Ineke en hans:
    30 oktober 2015
    Het is stil in ons huisje. Maar wij hebben ook van jullie genoten. En genieten nu verder. Kusjes rij voorzichtig xxxxx
  3. Pa vroon Jans v; Wijk:
    31 oktober 2015
    Hoy Piet Von
    Leuk dat jullie met vac; zijn en andere mee genieten van briefen en
    foto,s
    gr aan Hans en Ineke , tot horens kus Pa
  4. Sander Riegen:
    2 november 2015
    Slakken eten ?? Toch geen slankkensporen nu overal??
    WElkom thuis weer en goeie week xxx