Einde vakantie.....

15 september 2018 - Biermont, Frankrijk

Hallo....

Afgelopen week hebben we niet echt veel uitgespookt....beetje bij de tent/zwembad gehangen, opgeruimd/ingepakt en uit eten geweest met Hanny en John wat héél gezellig was hebben we besloten om vrijdag richting huis te vertrekken. Donderdag was het de hele dag super bewolkt en had ik eigenlijkgewoon koud en hetzelfde weer zou vrijdag ook worden dus....zijn we vrijdagochtend vertrokken.

Op zich ging het rijden goed en was het niet echt heel druk maar er stukken bij waar de weg voor een gedeelte was afgezet en waar je maar 90, 70 of zelfs maar 50km mag rijden.....

Piet had 2 campings opgezocht om te overnachten 1 voor Parijs en 1 voorbij Parijs..het werd de camping voorbij Parijs. En zoals altijd rijd ik door Parijs.....en net voor Parijs hadden we al een discussie met de navigatiemeneer, hij won. Op een gegeven moment rijden door een tunnel van 10km en komen we op een soort van rondweg voordat de perifirique begint tis zonnig en heb mn zonnebril op...weer een tunnel donker dus mn bril boven op mn hoofd en ik rij en in ene gaat het licht uit in de tunnel pfff....rij op de middelste van de 3 banen en ik besluit om een baan te op de schuiven en terwijl ik dat doe ....grrr*&%$#...grrrr rijd ik zo een of andere wijk ergens in Parijs in.....OH MY GOD....ik schelden dat het zo donker was in die tunnel en ik het niet goed kon zien...zegt Piet doe je zonnebril dan ook af ik....die staat op mn hoofd en ik graai naar mn hoofd uhhh weg bril....het licht was niet uit gegaan maar mn bril was op mn neus gezakt...

Om lang verhaal kort te vertellen hihi....hebben we ongeveer 2 uur langer gereden, weet niet eens in welk gedeelte van Parijs..wij waren er nog nooit geweest haha, voordat we op de camping waren voor de overnachting.

Na een heerlijk koud nachtje slapen in een iude steengroeve zijn we vanochtend fris en fruitig opgestaan. Zullen vanmiddag aankomen in Delft.

Wij hebben een heerlijke vakantie achter de rug en gaan nu voorbereidingen treffen voor de volgende hahaha.....

Iedereen weer een hartelijk bedankt voor alle reacties en tot de volgende keer....

Dikke knuffel en kus

Piet&Von

Ps

Foto's komen er later op. .

1. John en Hanny:
    15 september 2018
    Nouja. Hebbie ook eens een ander stukje Parijs gezien ipv altijd die Champs-Elysées. Wel thuis.
  2. Joyce en peter:
    Hahaha heerlijk tochtje dus ....
  3. Ger en Hennie:
    15 september 2018
    Welkom in het zonnige Nederland.
  4. Cees Roeleveld:
    Toch wel gezellig dat we elkaar toch nog even konden zien voor oud/nieuwjaar. Ik begreep dat Yvonne even tijd nodig had om in Delft uit de klapkar te komen maar alles bij elkaar heeft het jullie goed gedaan en zien er lekker fris uit. Oké nu uitpakken en alles weer klaar zetten om in te pakken, veel liefs en dankbaar voor het leuke reisverhaal weer
  5. Pa vroon Jans v; Wijk:
    16 september 2018
    Hoi Von en Piet welkomthuis. door de brieven zijn we ook een beetje op vakantie geweest, ook door de mooie foto;s . nu op naar de grote vakantie. we zien jullie wel weer ; Jans en mij ,dikke knuffel.
  6. Rinus:
    19 september 2018
    Hee Piet en Yvonne.
    Beetje laat maar beter laat dan nooit ik heb weer genoten van je blog vooral het gedoe met die zonnebril in de tunnels maarr je kan zeggen wat je wil ik denk dat er weinig mensen onder ons zijn die dat andere stukje van Parijs hebben gezien. Welkom thuis en bedankt voor jullie vakantie blog.