Up-date....

29 augustus 2018 - Mont-ras, Spanje

Even een korte up-date van de laatste dagen.

Nu heb ik eigenlijk niet zo heel veel te vertellen over de laatste dagen.

Het is hier heerlijk weer zonnig af en toe bewolkt 's nachts een klein buitje dus....niks te klagen.

Van de week zijn we nog een paar keer wezen hardlopen en fietsen. Ze hebben hier mooie fiets en wandelpaden waarvan er een aantal naar de zee leiden. 1 ervan hebben we vd week gelopen/gewandeld t was prachtig...met mooie vergezichten over zee.

Het fietsen gaat hier ook goed hoewel we elke keer weer verdwalen hihi..vd week ff snel wat boodschappen doen op de fiets da's nog geen 3km en wij presteren het om zeker 3km extra terug te fietsen...nog net geen gekookte eitjes in de rugzak😉.

Gisteren een bezoek aan de huisdokter om de hechtingen uit Piet zn hand te laten halen. Jammer jammer maar er is er maar 1tje uit gehaald...de wond is nog niet goed aan elkaar gegroeid 😔. Dus nu....een extra hechtpleister en een tongspatel als spalk om zn pink. Vrijdag terug. Dat betekent niet de zee of het zwembad in en nog niet bloot douchen...maar met de handschoen aan. We gaan het vrijdag afwachten wat de dokter dan in petto heeft.

Verder is het hier heerlijk relaxed en hebben we genoeg aan ons boek en niet altijd zin om op pad te gaan.

We houden jullie op de hoogte...

Knuff Piet&Von

1. Cees Roeleveld:
    29 augustus 2018
    Fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben, Piet nog even volhouden binnenkort mag je echt helemaal bloot douchen.
    Heel erg veel plezier lieverds.
  2. IJsbrand en Marian:
    29 augustus 2018
    Hoihoi, dat klinkt als heerlijk genieten daar in het zonnige Spanje!!!👍🏼
    Wat een slimme dokter daar zeg om van een mondspatel een spalk te maken🤣Nou maar hopen dat het vrijdag allemaal goed is hé!!
    Doei👋🏼👋🏼IJsbrand en Marian
  3. Joop van den Tol:
    29 augustus 2018
    Weer genoten van die prachtige foto,s jullie zullen je niet vervelen Piet nog even volhouden het weer is hier een stuk minder maar ons hoor je niet klagen.
    Groetjes van ons en geniet er maar van
  4. Frans:
    Hoi Piet en Yvon ,
    Jammer dat nog niet alle hechtingen er uit zijn. Nog even douchen met de handschoen.
    De visjes zien er lekker uit.
    Groetjes en lekker genieten👍🍷
  5. Ger en Hennie:
    29 augustus 2018
    Heerlijk verhaal weer. Piet je kan nu verwaand doen met pink omhoog thee drinken. Veel plezier nog.
  6. Pa vroon Jans v; Wijk:
    29 augustus 2018
    hallo Piet -Von blij dat het de hand goed gaat douche- komt wel weer goed , ik reuk nog niets t; valt mee, geniet lekker , eet smakelijk van de vis gr van Jans en pa, tot volgende brief xxx
  7. Joyce en peter:
    29 augustus 2018
    Hoi wat leuk om jullie verhalen te lezen ,wij gaan op deze manier het kamperen wel missen , wat heerlijk Dat jullie het zo fijn hebben !!!
    Gr Peter en joyce
  8. Rinus:
    30 augustus 2018
    Ja wat moet ik melden ik heb alle reacties gelezen en er weinig aan toe te voegen en als ik de foto-s bekijk dan is het een uitgelezen stek om jullie vakantie daar door te brengen en Piet zie ik steeds bruiner worden sterkte Piet. En Yvonne ik heb ook weer met interesse je reisblog gelezen. De groetjes weer van Rinus.
  9. John en Hanny:
    30 augustus 2018
    Wij genieten dubbel. Van jouw verhaal en van de Couderc waat het ook rustig vertoeven is. Hopelijk is Piet's hand nou echt gauw beter. Veel plezier verder.