Geniet van het leven!!

6 september 2013 - Agde, Frankrijk

Vanochtend heelijk uitgeslapen..... Kennis gemaakt met onze overburen, Piet en Stefan, Belg en homo....een geweldig stel met veel humor. Ze hebben in hun voortent een heuse keuken gebouwd met een 5 pits kookstel.

Vanmiddag lekker naar het strand waar we al heel snel met onze voetjes op de grond werden gezet. Al wandelend langs de vloedlijn was het op een bepaald stuk erg druk en iedereen stond in een kring te kijken.....dus wij ook, waar we een man zagen liggen met een aantal strandwachtes die deze man aan het reanimeren waren. Het strand werd voor een groot deel ontruimd omdat de helikopter zou komen, toen kwam en later weer wegging vroegen we ons toch af of deze meneer het overleefd zou hebben. Daar kwamen we snel genoeg achter toen we bij ons volgende wandelingetje de EHBO jeep met zwaailichten langs kwam en even later een brancard met een wit laken uitgeladen zagen worden.....

Met andere woorden "Geniet van het leven" het kan zo voorbij zijn.

Het leven gaat door..... ook voor ons en Piet kookte vanavond nasi.....en zoals altijd te veel...we hebben dus weer een vriezer vol......hihi

Wij gaan straks (als ik dit schrijf is het 22.25 uur) met de buurmannen een borrel halen in het dorp, hoewel ik eigenlijk al een beetje begin in te kakken, haha
Morgen gaan we weer genieten van het lekkere warme weer, zon, zee en strand.

1. Ineke en hans:
    7 september 2013
    Erg leuk xxx
  2. Guus:
    7 september 2013
    Hoi, leuk jullie verhalen te lezen. En zoals jullie zeiden geniet van het leven want het kan maar even duren. Net terug van de massage ( de nom zijn er weer) en vanavond gourmetten en zuipen.

Ik vermoed dat jullie wel een leuke avond gehad hebben met de Belg en homo.zoals jullie schreven.

Geniet heerlijk van jullie vakantiereis

Gr. Guus
  3. Jacqueline en Michel:
    9 september 2013
    Hee Piet en Yvonne,
    Zo te lezen genieten jullie volop. Mooi zo ;)
    Hier is alles goed , jullie planten leven zelfs nog. Michel en ik zitten op het moment bij te komen van het weekend met alcoholverknettering . En we hopen dat jullie veel beter weer hebben dan ons . Wij hebben onze snorkels weer uit de kast gehaald want die kunnen we op het moment goed gebruiken. Veel plezier nog verder!
    Groetjes xxx Jacqueline