Niet veel gedaan

9 september 2013 - Agde, Frankrijk

De afgelopen dagen hebben we genoten van zon, zee, strand en regen......heel veel regen.

Even terug naar vrijdagavond.....Piet en ik zouden met de twee belgen een borrel gaan drinken en zo rond 22.30 uur zaten wij al te knikkebollen en de jongens kwamen pas net op gang. Jeetje mina.....dan zeggen ze wat vrouwen.....die twee hebben er zo'n beetje de hele avond over gedaan om zichzelf op te tutten, om 23.00 uur hebben wij de handdoek in de ring gegooid en zijn saampies nog een borrel gaan drinken en vooral mensen kijken.......

Zaterdagochtend om 04.00 uur werden we gewekt door harde wind en onweer, wij naar buiten om de luifel naar binnen te halen je weet tenslotte nooit. Overdag was het zwaar bewolkt en druilerig weer dus een beetje tutten in en om de zwerfhut, begin van de avond is het gaan regen tot 's-avonds laat. Zondag hebben we het droog gehouden en hebben we weer op het strand kunnen liggen wel met een harde wind. Vandaag een mooi strak blauwe lucht af en toe harde wind maar goed toeven.
We hebben net alles opgeruimd want morgen gaan we weer op stap.