Plage de Piemanson

2 september 2013 - Arles, Frankrijk

Na de nodige kilometers(270) zijn we gisteren beland in Le Teil. Daar hebben we op een camperplaats gestaan wat voorheen een camping is geweest, de enige luxe die we daar hadden was een afgeschermde plek, schoon water en een plek waar je je vuile water en je toilet kan lozen. Al met al een aardige stekje achter een dijk waar eest de auto's lang razen en daar weer achter stroomt de Rhone. Na een onrustig nachtje, veel wind, zijn we vanochtend weer fris en fruitig op pad gegaan. Op naar de kust......
We hadden gehoord dat Plage de Piemanson het helemaal is.......wild camperen aan zee op het strand. We kunnen jullie mededelen de weg ernaar toe is al geweldig, je rijdt door de Camarque langs zoutwinningsgebieden, lagunes waar de flamingo's hun eten staan te zoeken en dan.......kom je op een inmens groot strand waar, als het druk is, zomaar 500 campers opkunnen. Het is vandaag niet zo druk maar het is geweldig om mee te maken. En luxe.......tja....we kunnen nergens schoon water krijgen we hebben geen stroom (alleen 12volt) en als de wc vol is hebben we pech. Maar de luxe van het strand voor de deur en zee horen vanuit je luie stoel heeft toch ook wel wat.
En dit wordt natuurlijk geschreven onder onze luifel met een lekker koud wijntje.

1. John trouw:
    2 september 2013
    Hallo Piet en Yvon jullie zijn al een aardig stukje onderweg.het ziet er allemaal mooi uit,ook het weer daar.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Aan de Spuikreek mijn kantoortje is voorzien van dubbel glas ,en de onderpanelen zijn geïsoleerd ,waarschijnlijk kan ik van de winter in mijn hemje binnen zitten???We wachten maar af.Jullie verder goeie reis naar Spanje.

Els en John
  2. Pa:
    5 september 2013
    hoy piet yvon dan toch een keer een berichtje alles heel goed wel een beetje druk maar dat is goed, maandag morgen komt de fiets . verder geen problemen , geniet van het mooie weer .
    groetjes van jannie verder weinig nieuws dikke kus ik hou van die avonturiers gr ik