Net niet.....

31 augustus 2013 - Cuiseaux, Frankrijk

Vandaag hebben we een dag niet het net niet is....... Vanochtend na het tanken zo rond een uur of 10 vertrokken, via de binnnen wegen (route nationaal) door leuke kleine hele slaperige stadjes komen we in de stad Langres. Zo te zien een leuke stad om even de benen te strekken en een broodje/salade te eten. Er is een hele grote parkeerplaats en we zien een aantal campers staan, moet lukken denken we......helaas geen plek....grrrrr........er zijn namelijk wel parkeerplekken maar daar passen wij niet in. De grotere parkeerplaatsen voor bussen en campers worden nl. in gebruik genomen door de menee of mevrouw met de luxe auto..... Helaas na 2 keer de parkeerplaats te hebben rond gereden geen plekje voor onze zwerfhut. Op weg naar een volgend dorp.......ook daar geen plaats voor ons..... Na nog een uurtje rijden komen we in een dorp waar we in een ieniemini straatje onze zwerfhut kwijt kunnen op 2 parkeerplaatsen, wel een beetje aso maar de trek in een broodje geeft de doorslag ;-) .

Inmiddels zijn we weer van stoel gewisseld en zie ik Piet een beetje moeilijk op z'n stoel schuiven.......hij heeft last van een stijve rug en de Franse lucht...... we besluiten niet heel lang door te rijden en op tijd een slaapplek te gaan zoeken. We komen uit in het slaap dorp Cuiseaux, waar we tegenover de brandweer op een parkeerplaats staan. Net even een rondje door het dorp gelopen maar de zaterdag avond zal in rust door gebracht worden, er is werkelijk helemaal niets te beleven. En ja hoor, ik heb inmiddels ook last van de Franse lucht......een lang bezoek op het toilet bied opluchting hopend dat het morgen over is.

We zijn 273km verder en wij gaan een heerlijk rustig avondje met boek en een watertje tegemoet.