Peniscola

14 september 2013 - Peníscola/Peñíscola, Spanje

Vandaag zijn we beland tussen de sinaasappelboomgaarden van onder andere Peniscola.
Vanochtend vertrokken vanuit Barcelona, dat was op zich al een hele onderneming, van de ene buitenwijk naar de andere om de grote stad uit te komen is een hele toer hebben wij ondevonden. Na verschillende keren een afslag gemist te hebben zijn we dan toch op de weg gekomen.......
Via een bergpas langs de zee, waar wij natuurlijk weer aan de verkeerde kant rijden om mooie plaatjes te schieten pfff......is het Piet toch gelukt.

Boodschappen doen kan ook een probleem zijn in Spanje, je komt hele grote borden tegen en vervolgens geen afslag en je rijdt dus langs de winkel grrr, blijkt dat je dan evenwijdig aan de "grote weg" moet gaan rijden.Na een aantal keren zo mis gereden te zijn dacht Piet op een gegeven moment nu ga ik evenwijdig rijden aan de "grote weg" en dan kan ik rechts bij de winkels invoegen........grrrrrrrrr.....gvd.....blijkt dat we op een hele andere weg terecht zijn gekomen de verkeerde richting op. Als je dan weer terug bent waar je begonnen bent en het opnieuw probeerd en gaat dan weer f......dan weet je wel........

Uiteindelijk weer op de goede weg en richting de camperplaats die we op het oog hebben komen zomaar vanuit het niets een groot winkelcentrum tegen, jippie....toch nog gelukt...haha.. Op de camperplaats die we op het oog hadden zijn we niet terecht gekomen die was vol dus staan we nu op een camping met een Spa en Healthcentrum.

Morgen gaan we lekker onderuit in het zonnetje met een boek een beetje uitrusten van de 256km die we vandaaggereden hebben.

Oh ja, bijna vergeten.......het is hardstikke leuk om steeds weer verrast te worden met jullie reacties, bedankt.