We zijn er klaar voor.....

22 augustus 2014 - Delft, Nederland

Hallo allemaal,

Een nieuwe zwerftocht is in aantocht. We gaan richting Zuid-Frankrijk of daar waar de zon schijnt.

Dit jaar gaan we met een vouwwagen op stap...er zullen een aantal mensen zijn die hun wenkbrauwen optrekken en denken ??!!??.

Begin dit jaar hebben wij besloten om onze camper te verkopen, Piet wilde meer rust en niet meer de verplichting hebben van het moeten rijden met de camper want eerlijk is eerlijk als je een camper hebt en je laat 'm stil staan kost ie alleen maar geld....veel geld. Dus de camper is de verkoop in gegaan en wij op zoek naar een caravan. We wisten wat we wilde en zo waren we 3 weken later en het bezit van een Tabbert Baronesse.

Ongeveer 6 weken geleden verraste Piet mij door aan te kondigen dat we op vakantie zouden gaan naar Zuid-Frankrijk waarop ik natuurlijk enthousiast reageerde.....leuk gaan we in een huisje of hotelletje...Piet verraste mij direct nog een keer door te zeggen.....nee, met een vouwwagen......
Ik kan jullie vertellen dat ik tot dat moment nog nooit een vouwwagen van binnen had gezien laat staan dat ik wist hoe je zoiets opzet en inricht.

Had ik voorheen kastjes en banken die ik vol kon proppen met van alles en nog wat nu krijg ik tassen en kratjes....ik geloof dat het me aardig gelukt is om dat mee te nemen wat we daadwerkelijk nodig hebben...of het echt zo is zullen we de komende weken gaan ontdekken.

Wat ik, Von, geloof ik nog het meest spannende vind of ik 's nachts de plas emmer niet omstoot met m'n slaperige hoofd. Piet kan de emmer optillen maar ik moet een etage zakken......

Wij zijn er klaar voor.....

Morgen vroeg gaan we rijden.

Lieve groet,
Piet en Von

1. Frans Bally:
    22 augustus 2014
    Zo jullie zijn er klaar voor.
    Ik heb de vouwwagen gezien en ik weet zeker dat het gaat lukken .
    Een mooie kar, en een nieuwe uitdaging voor Yvon en met de plasemmer gaat altijd goed komen , geen grondzeil en het gras blijf groeien. Alvast een goeie reis en een mooie en fijne vakantie .
    Een dikke knuffel van ons Joep en Frans xxx
  2. Guus:
    22 augustus 2014
    Zozo de reis gaat dus beginnen, ik ben heel benieuwd hoe de vouwwagen gaat bevallen.
    Heel veel plezier en als jullie in Frankrijk zijn stuur dan even de zon deze kant op.

Geniet en rij voorzichtig.
    Een dikke zoen van mij
  3. John trouw:
    22 augustus 2014
    Hoi, nou heel veel plezier en een goeie reis. Succes met de vouwwagen, maak er wat van. We gaan jullie zeker volgen.
    Liefs John en Els
  4. Ben vroon:
    23 augustus 2014
    het zal je best lukken en probeer zo dicht mogelijk bij de wc te staan
    dan heb je geen last van die emmer. en het voor deel van proppen dat hoef je niet te strijken. veel plezier en geniet naar het zoeken van de zon die is moeilijk te vinden
  5. Sjamar:
    23 augustus 2014
    Lieverds,

Gelet onse ervaaringen met ook wel een klapwaagen zsou je het prbleeem met het piesen als folgt kunnen oplossen: geen grontseil- lekker piesen in het gras een emmer water er overheen goojen. 't gras groeit er goet fan en jij Von hoeft snagts de tent niet uit.
    Goeje rijs wees foorsichtig en feel son.

Liefs Sjamar
  6. Frans Bally:
    26 augustus 2014
    Hoi buurtjes,
    Waar zijn jullie?
    Ik hoop dat het weer beter is dan hier.
    Er is de laatste dagen veel regen gevallen.
    En slapen jullie goed in de vouwwagen en met de plasemmer alles goed?
    Hier alles oke .
    Veel liefs en een dikke pakkerd uit Rotterdam
  7. Pa vroon Jans v; Wijk:
    28 augustus 2014
    hoy vroege vogels
    vroeg weg is een lange dag, en het mooie weer te gemoed de foto van de combi is mooi. geniet van jullie schaarse tijd ik hoor wel weer wattot dan knuffel IK