Daar waar de zon schijnt.....

16 september 2014

Na een zon overgoten weekend zijn het sinds gisteren de wolken die de dienst uitmaken. Gisterochtend heeft het even heftig geregend en daarna is het weer droog geworden en met een graad of 27 en lichte bewolking hoor je ons niet klagen.... Maar sinds dat het gisteravond is gaan waaien is het andere koek, zwaar bewolkt waar af en toe de zon doorheen piept is het nu een beetje frisjes....21 graden het is nog droog maar het ziet er dreigend uit. We hopen dat het vanacht droog blijft zodat we morgen de tent droog kunnen inpakken want dan zit onze tijd er voor deze camping alweer op.

De vraag is nu.....waar gaan we naar toe, waarschijnlijk daar waar de zon schijnt we heben nog geen enkel idee dat wordt dus nog een nachtje overdenken......

Lieve groet,
Piet en Von

1. Frans Bally:
    16 september 2014
    Leuke foto's vooral van piet in de rook.
    Ik hoop voor jullie dat het weer stabiel gaat worden.
    Hier in playa del ingles goed weer.
    We hebben het erg naar ons zin de dagen vliegen voorbij.
    Ben je ver weg en kom je mensen uit Delft tegen als je ze nog zie de groetjes van ons.
    Jullie nog fijne dagen en veel plezier.
    Een dikke pakkerd van ons vieren xxx
  2. Pa vroon Jans v; Wijk:
    17 september 2014
    goeie morgen. is Piet bezig met rooksignalen voor mooi weer ,die leeft echt in de natuur.laat weten als het is gelukt.nog veel plezier en geniet
    groetjes IK+++
  3. Sjamar:
    17 september 2014
    Misschien niet zo erg aardig maar we bedoelen het lief maar toevallig hebben wij hier een mooi nazomer periode. Wij zitten thuis (zonnige patio in mijn bl-tje, hebben alles al opgeruimd en gaan straks lekker grote garnalen op de BBQ bakken met de bijbehorende wijn etc. Zoals altijd: wees voorzichtig en kom heel weer thuis.

Liefs Sjamar, Kizzzziezzzz