Wat vliegt de tijd.....

12 september 2014 - Agde, Frankrijk

Wat vliegt de tijd......het is alweer een week geleden dat jullie iets van ons hebben gehoord
Nou hebben we in de afgelopen week niet echt veel mee gemaakt dus er valt eigenlijk weinig te melden.

Het vorige weekend was het behoorlijk warm en hebben we ons regelmatig verplaatst van het zonnebedje naar het zwembad, af en toe naar de supermarkt om wat boodschappen en weer teug naar het zwembad. We wilden eigenlijk afgelopen maandag weer en route gaan maar.....ons kraantje haperde af en toe gedurende de tijd dat we nu op pad zijn en afgelopen zaterdag was het zover.....kapot!!
Piet bij de receptie geinformeerd of er een campingwinkel in de omgeving zat.....ja hoor......op een kwartiertje rijden zat er eentje, Piet kreeg een route beschrijving mee, helemaal goed.....alleen ze zijn op zaterdagmiddag, zondag en maandag dicht....das dan weer jammer. Dinsdagochtend vroeg op pad en helaas, de winkel was open de meneer en mevrouw waren vrolijk, aardig en spraken er goed frans ;-) alleen een kraantje...uhhh nee...uitverkocht.

Woendagochtend zijn we dus weer vertrokken, nu naar het zuiden. We staan nu op camping Rene Oltra in het naturistendorp van Le Cap d'Agde.
We zijn een beetje moe en willen makkelijk eten een frietje dan maar, we komen terug lopen nemen een verkeerd pad en daar komen we een stel van onze camping in Delft tegen. Gisterochtend boodschappen doen en natuurlijk eest een simkaartje kopen anders hebben we geen internet en daarna lekker naar het strand, na een paar uurtjes lekker bakken gaan we een stukje lopen en geloof het of niet komen we een nog een stel tegen van onze camping in Delft helemaal leuk. Na gezellig een uurtje op het terras met een roseetje bijgekletst te hebben keren we teug naar onze handoekken.

En dan is het vrijdag 12 september en kom je er weer achter dat de tijd vliegt. Vandaag denken we aan Ma.....voor het 2e jaar is er niet meer bij op haar verjaardag ;-(
Vandaag is dan ook de dag dat we, Piet en ik, een kerk opzoeken om een kaarsje te branden voor Ma. We hebben een mooie kathedraal opgezocht in Beziers.

En we zijn op een kraantje uit geweest en ja hoor geslaagd, hij doet het .......
Vanmiddag lekker weer een paar uurjes op het strand en nu......is het tijd om die borrel die we altijd nemen als we op een bijzondee dag aan Ma denken. In dit geval is een lekkere rose met een kaasje geworden. Die rose had nog enige voeten in aarde want de kurketrekker brak af terwijl de kurk nog in de fles zat, zou ze er iets mee bedoelen ;-)

We hebben nog geen idee hoelang we hier blijven, zolang het zonnetje schijnt denk ik.......

Iedereen een warme zanderige kus,