Verhuisd naar Le Couderc

1 september 2014 - Naussannes, Frankrijk

Zaterdagochtend hebben we de spullen ingepakt, tent opgevouwen, wagen dichtgeklapt en de keuken naar binnen gewerkt en ja hoor.....in 1 keer dicht.
Nog even een douche gepikt en kopje koffie met Arie en Bernadette gedronken en gekletst over hoe gezellig het was en de afspraak gemaakt dat we het nu niet zo lang moeten laten duren voor we weer terug komen. Nadat we de andere gasten gedag hebben gezegd vertrekken we dan toch richting Bergerac.....

Nu staan 126 km verder op camping Le Couderc in het plaatsje Naussanne. Bergerac is de dichts bijzijnde grote plaats. Ook deze camping is in handen van een Nederlandse eigenaar, we werden ontvangen met een drankje naar keuze, een kleine rondleiding en daarna is het tijd om een plekje uit te zoeken...pfff...na een kleine drie kwartier dan toch maar een knoop doorgehakt. We staan heerlijk rustig onder de bomen en hebben de late middag en avondzon, 's-nachts is het vrij koel met 10gr.
Ons plekje is op een veld genaamd Museumwei.....nu valt alles hier zo ongeveer in de categorie Museum want we zijn behoorlijk in de grijze golf terecht gekomen ;-). Gelukkig heb ik nog een aantal jonge gezinnen ontdekt dus......

Gisterochtend hebben we een gezellige markt bezocht in Issigeac een klein plaatsje 8km verderop. Ook op deze markt worden streek produkten verkocht van groenten, fruit, zeepjes, honing tot foie gras (ganzenlever). Er wordt muziek gemaakt en kunstjes gedaan met geitjes en kleinte zwarte biggetjes......
Nadat we heerlijk de middag hebben door gebracht aan het zwembad was het tijd voor een lekker drankje op het terras. Daar hebben we kennis gemaakt met een van de weinige Belgen die hier aanwezig zijn, het is net een Nederlandse enclave hihi.....

Van de week hebben we de plaats Bergerac, chateau Castelnau en misschien een kano tripje op het pogramma staan. We gaan zien wat er van komt.

Groetjes en een warme kleffe kus