4 dagen internet stilte

21 september 2013

Woensdag zijn we vertrokken vanuit El Saler. Via de snelweg richting Cartagena, een route nationaal kennen ze hier niet zo, dus de A7 uitgereden best wel lekker gewoon 100 rijden en ff geen rotonde's. Na 296 km komen we aan op naturisten camping El Portus, een camping waar we in 2009 ook al waren. Toen vonden we het niet zo......hadden we een probleem met water...veel water het regende zoveel dat we 3dagen op de camping "opgesloten" zaten omdat er overstromingen waren. Dat was toen en nu.....was het droog, zonnig en warm, maar.......geen internet.....De camping ligt tussen verschillende bergen dus......vandaar internet stilte....

De afgelopen dagen hebben we dus heerlijk met ons kont in het zand aan een kleine baai van de camping gelegen.......heerlijk.

Vandaag zijn we verder richting het zuiden getrokken. Nadat we camping hebben verlaten stuurt onze reismeneer ons direct de bergen in dat wil zeggen hele smalle weggetjes en mogen we blij zijn dat we nog geen fietser tegen komen......haha......maar we zijn nog fris dus alles gaat nog goed. De reismeneer stuurt ons de "grote weg" op richting Malaga. Diverse keren hebben we ruzie met onze reismeneer want hij vindt dat we die kant op moeten en wij vinden het veiliger, gezien eerdere ervaringen, om de andere kant op te gaan dus......pfffff. Tussendoor komen zomaar een winkel tegen waar we onze boodschappen kunnen doen en dat is best wel nodig, de muizen liggen nog niet dood voor de kast maar het scheelt niet veel...:-)). Deze rit brengt ons woenstijnachtig gebied en het westland van Spanje. De kassen die ze hier gebruiken zijn grotendeels van golfplaten en plastic gemaakt.

Na 406km komen we aan op camping Almanat, 2,5km van Torre del Mar. We blijven hier een aantal dagen staan en gaan genieten van de rust......

Piet heeft al kennis gemaakt met onze buren, Russen, op dit moment zitten we "verplicht genieten" van Russische muziek.......

Als er typ foutjes in deze tekst zitten is dat de schuld van de Spaanse rose.....