We zijn d'r....

15 augustus 2018 - Ayen, Frankrijk

Ja ja....jullie lezen het goed. We zijn d'r, alleen nog niet daar waar we volgens planning naar toe zouden gaan 🙄....

Nu weet ik dat er al gelijk een aantal personen denken "ik wist 't" en jullie hebben gelijk. Bij ons gaat, zeker met kamperen, nooit iets volgens plan zeker niet als we niets hebben besproken.

We zijn maandag om 6.45 uur vertrokken uit Delft en waren om 15.00 uur in Vatan. We konden de hele weg lekker doorrijden wel met regen, maar ach we zitten droog, geen file en in 25 minuten door Parijs heen.

Aaangekomen in Vatan hebben we eerst nog een kwartiertje in de auto gezeten tot dat het weer droog was. Klaptent opgezet en om 16.00 uur aan de koffie.

Dan komen de kaarten en boeken erbij want waar gaan we morgen heen 🤔.....nog een goeie 700km rijden naar Spanje of naar de Westkust van Frankrijk (ideetje van mij) das en kwestie van even een telefoontje plegen en je weet alles...de camping waar we naartoe wilden met ruim 700 plaatsen is voor de komende 2 weken vol...oké zegt Piet bel Arie maar...en Arie heeft plek dus gaan we naar Arie een kleine 300 km verderop en het ligt tenslotte nog steeds op de route 😀

Zo zijn we gisteren dus aangekomen bij Arie en Bernadette op camping le Mas d'Ayen in Ayen.

Het is stil op de camping van de 25 plaatsen zijn er 3 bezet dus.....het mooie weer in Nederland speelt Arie en Bernadette parten.

Hoelang we hier blijven is een vraagteken....

Gisteravond zijn we eerst nog een stukje wezen hardlopen  en morgenmiddag gaan we met Arie en Bernadette op stap, morgenavond is er in het dorp een plaatselijke markt waar de boeren hun waar verkopen wat jij dan weer op de bbq kan leggen en op kan peuzelen wat altijd heel gezellig is.

Vandaag schijnt de zon uitbundig  en houden we ons gemak met straks een duik ik het zwembad.

Liefs met een warme kus

Piet&Von

1. John en Hanny:
    15 augustus 2018
    Wel zielig voor Arie en Bernadette, maar zo'n rustige camping is natuurlijk wel lekker. Die 700 plaatsen camping lijkt mij niks.......
  2. IJsbrand en Marian:
    15 augustus 2018
    Lekker toch zo ongepland reizen en maar zien waar de klaptent opgezet gaat worden .....elke keer weer verrassend, dat blijkt maar weer 😉!!
    Groetjes van IJsbrand en Marian
  3. Rinus:
    15 augustus 2018
    Hallo Vakantiegangers Piet en Yvonne.
    Bedankt voor jullie blog weer met interesse gelezen en ook uiteraard de foto-s. Piet springt er uit
    met zijn lichtgevende T-shirt en het gaat goed met hem want hij steekt zijn duim op. Ik hoop dat
    jullie het naar het zinnetje hebben ongetwijfeld geniet ervan. En de Groetjes van Rinus.
  4. Pa vroon Jans v; Wijk:
    hoi genieters
    jullie wel regen en wij niet is niet eerlijk , maar het droogt wel weer op geniet en doe Arie de groeten , we blijven op de hoogte gr; Jans en pa
  5. Cees Roeleveld:
    16 augustus 2018
    Leuk toch dat ongeplande (laat Rosemary het maar niet horen dat ik dit zeg hihi) Kortom ik ben er niet zo van maar jullie wel toch. Heel erg veel plezier lieverds heel fijn dat we weer klein beetje mee mogen reizen