Reisverslag in de mailbox......

24 augustus 2017 - Quingey, Frankrijk

Hallo allemaal,

We zijn weer onderweg.....

Nadat we van maandag op dinsdagnacht allebei om een uur of 4 wakker waren en zoiets hadden van zullen we maar en niet gingen omdat er nog wat gedaan moest worden zijn we woensdag pas om half negen gaan rijden. Op ons gemak, dat dat al heel snel tot stilstand zou leiden hadden we niet bedacht maar toch.....een ongeluk op de A13 veroorzaakte een file.....de rest van de dag hebben we door kunnen rijden.

Piet is de route beheerder wat leidde tot 4 verschillende routes die we zouden kunnen gaan rijden....en ja hoor er kwam nog een 5e route bij en die heeft gewonnen. Een mooie route van prachtige natuur leuke slaperige dorpjes en stadjes waar het net te druk is om te parkeren. Afijn de route leidt ons naar de Provence iets van 1200 km (mag iets meer zijn) rijdend door dorpen waar je 30 of 50 km mag rijden en buiten de bebouwde kom mogen we 90km. Dus de km's gaan niet snel. Maar zoals we tegen elkaar zeggen "we hebben de tijd".

Gisteren stonden we op een camping in Verdun aan een visvijver en vandaag hebben we de municipal (gemeente) camping uitgezocht aan de Loue die door het dorp Quingey stroomt.

Morgen gaan we weer verder en we zullen zien waar we dan terechtgekomen. Één ding weten we zeker.....ruzie wordt er gemaakt....met de navigatie meneer die stuurt ons regelmatig door dorpjes heen waar ze nog geen asfalt hebben liggen....dus ouderwets met de kaart schoot en rijden maar......

Voor nu...
Dikke kus van ons allebei

Oja....
Tis heerlijk warm weer..zitten nog lekker buiten onder ons luifeltje