Winderig.....

10 september 2017 - Agde, Frankrijk

De afgelopen week hebben we eigenlijk niet veel gedaan.

Ik heb me aan m'n belofte om weer te gaan hardlopen gehouden nu de regelmaat er weer in zien te krijgen dan komt het helemaal goed. Zijn deze week maar een paar dagen aan het strand geweest want de rest van de week, bijna 3 dagen, hebben we héél veel wind gehad (windkracht 5). We stonden aan de rand (achterkant) van de camping waar we alle wind die er stond met onze klaptent opvingen....niet fijn. Gisteren zijn we dus verhuisd naar een andere plaats op de camping en wat was het er rustig bijna stil....jaja was....want sinds vanochtend hebben we wind een boel wind maar we staan nu tussen andere kampeerders dat scheelt een beetje...

We hebben nu ook een (Engelse) buurman ....stonden gisteren al bijna een dag toen hij kwam vragen of we al lang op deze plaats stonden ?!?!
Hij vindt ons wel aardig geloof ik want als ie de kans krijgt staat ie in de tent voor een praatje...vroeg oa hoe lang we hier al kwamen en of we ook naar de party's gaan die hier georganiseerd worden met daarbij de bij behorende wisselingen tussen de partners. Toen Piet en ik daar negatief op antwoorden vondt ie dat wel jammer....hihi...
Piet bofte maar met zo'n vrouw....hij had wel een mevrouw ontmoet maar dat was toch niet zijn cup of tea zoals hij het noemde haha.... Helemaal leuk....

Dinsdag komen Joep en Frans hier op de camping aan en ben benieuwd hoe zij het hier gaan ervaren. We gaan in ieder geval of op het strand of het terras mensen kijken en geloof me er lopen hier genoeg verschillende soorten pluimage rond.

Liefs en een winderige maar warme groet,
Piet en Von

PS.
Hoop dat het weer bij jullie snel wat beter wordt, lees droog....

1. Pa vroon:
    hallo Piet en Von
    we lopen hier bijna met een zwemvest ,maar we redden het wel. wat de engel man betreft gun ze wat stuur ze naar de buren. hier alles oke Jans is net naar huis . M v gr; Jans en mij dikke knuffel en kus Pa
  2. IJsbrand en Marian:
    10 september 2017
    Hoihoi, wat je vader ook al schreef, we drijven bijna in al die regen die we gehad hebben. Laarzen aan dus op de camping....
    Jaja, die Engels man....!!!
    Frans en Joep gisteren de caravan zien inpakken, dus ze komen eraan hoor! Veel plezier met z'n 4-ren!
    Doeidoei🙋🏼‍♂️🙋🏼
  3. Cees en Rosemary:
    10 september 2017
    Weinig nattigheid meer toe te voegen, lijkt erop dat gras verzadigd is eenden hebben plas toegeëigend op ons zusterveldje aan andere kant hihi. De Engelsman tja wou niet alleen kopje suiker lenen dus. Lieverds heel veel plezier en gezelligheid
  4. Joop van den Tol:
    11 september 2017
    Nou ik begin maar niet over het weer dan wordt het zo eentonig alleen waaien we uit onze verschoning
    Bij jullie zie ik mooie witte stranden dus geniet daar maar van
    Op onze galerij zijn ze vanmorgen begonnen met de rioleringen gaat geen 3 maar 4dagen duren
    En de velden van feyenoord zijn al behoorlijk groen mocht je dat interesseren
    Veel vakantie plezier verder
    groetjes Joop en Joke
  5. Jacqueline en Michel:
    13 september 2017
    Hee Piet en Yvon,
    We hebben het eerste stormpje te pakken, onze stoelen waren door de wind ingeklapt en lagen op het balkon. Toch wel lief van die wind dat die dat even gedaan heeft.
    Wat betreft de standleidingen wordt het niet 4 maar 5 dagen voor ons maar we redden ons wel. Heel fijn dat we toch af en toe van jullie toilet gebruik kunnen maken.
    Jammer van de wind maar jullie vermaken je zo te lezen toch wel. En toch fijn dat die buurman even zijn intresse kenbaar maakte hahaha. Geniet maar lekker van jullie vakantie