Weekje samen met "de jongens" Joep en Frans

20 september 2017 - Agde, Frankrijk

Bonjour......

Even een update van de afgelopen week. Ik moet bekennen dat ik eigenlijk niet veel te vertellen heb....behalve over het weer....

Joep en Frans zijn vorige week dinsdag hier op de camping aangekomen en ondanks dat ze gewend zijn om mensen in hun blootje te zien lopen was het toch even wennen toen ze buiten de camping een paar bloterikken zagen wandelen.
Deze week was het een komen en gaan van de wind en de zon....vooral 's nachts ging de wind om de volgende dag weer terug te komen....kortom het weer was niet wat je verwacht in Zuid-Frankrijk, 26+ bijv. De temperatuur is van de week niet hoger gekomen dan een krappe 21° met een koud windje....Brrrrr lange broeken weer.
Dus het vooruitzicht om hier gezellig om het terras en stand mensen te kijken is niet echt uitgekomen.

We zijn wel een middag naar Béziers en Pézenas geweest wat erg gezellig was. Lekker door de straatjes struinen en natuurlijk de kerken bekijken en een kaarsje branden voor onze dierbaren.

Vandaag gaan we opruimen en inpakken....morgen gaan we verhuizen. Joep en Frans trekken verder naar Spanje en hopen daar een plekje te vinden op een camping....want het is druk in Spanje...omdat het weer hier in zuiden van Frankrijk wat minder is trekt iedereen verder naar Spanje. Wij gaan richting huis....en gaan ons geluk beproeven in het midden van Frankrijk op de camping Le Couderc en zullen daar nog een week of 2 blijven.

Het was super gezellig en we hebben veel gelachen met "de jongens" Joep en Frans want daar heeft het weer geen invloed op.

Liefs en een dikke kus
Joep, Frans, Piet en ikke

1. Pa vroon:
    20 september 2017
    Hoi 4 tal het lijkt me heel gezellig met die 2 mannen even wat anders. jammer v/h weer meer hier kan je buiten douche. de tijd vliegt nog Maar 2 weken geniet er nog maar van .wens de mannen fijne vakantie en mooi weer verder gr; aan alle van Jans en mij dikke knuffel en stevige handjes xxxpa
  2. IJsbrand en Marian:
    21 september 2017
    Hoi Piet en Yvon,
    Jammer dat het weer in het zuiden tegen viel , maar gelukkig hadden jullie het gezellig met Frans en Joep!!Mooie reportage foto's erbij, leuk!
    Veel plezier op Le Couderc.
    Groetjes van ons
  3. Frans:
    23 september 2017
    Hoi Piet en Yvon,
    Leuke foto's het was erg gezellig een weekje samen.
    Hier in Spanje is het gelukkig warmer.
    Ik hoop voor jullie dat het weer zo blijft en voor de laatste vakantie dagen veel zon.
    Veel plezier daar.
    Groetjes en een dikke pakkerd van ons👍😎😁💋