Tis bijna zover......

16 januari 2017 - Rotterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Zoals bij bijna iedereen weet, als er een reisverhaal van Reislogger in je mailbox  belandt  dan zijn ze of gaan ze op pad.

Deze keer gaan we weer naar Thailand en dat vergt op één of andere manier een aanpak dan laten we zeggen een paar weken met de klaptent op stap.

Ten eerste hadden zowel Piet als ik een inenting nodig dus op naar de GGD om een miniscuul prikje te halen waar ik (Von) een paar dagen stijve en onwillige arm aan overhield.

Ten tweede is het handig als je bepaalde pillen bij voorbaat bij je hebt, je moet er toch niet aan denken dat je aan de spetterpoep raakt en je moet eerst naar de winkel (waar de pillen waarschijnlijk goedkoper zijn) . Dan is het toch best handig als je de stopdespetterpoeppillen bij je hebt......

Dan de koffer.....wat gaat er mee, als we met de klaptent gaan kan er altijd wel iets meer mee die kar hobbelt toch wel achter de auto aan....

We mogen de koffer vullen met 30kg.....best een boel en een gesjouw dus vullen we de koffers voor de helft tot driekwart met oa. loopspullen, zwemkleding! en een beetje kleding........want je kan héél veel leuke dingen kopen in Thailand. Toch heb je uiteindelijk maar paar dingen nodig die je echt niet mag vergeten pasporten, bankpas en elkaar want de rest is allemaal te koop dus waar maak ik me eigenlijk zo druk om....haha

Nog 2 nachtjes slapen en we vertrekken via Dubai naar Thailand en we hebben er zin an....

Het volgende verslag zal vanuit Thailand komen.