Begin van rondje Spanje

6 oktober 2015 - Logroño, Spanje

Als je een nieuwsbrief van Reislogger in je mailbox vindt weet je dat wij op vakantie gaan of zijn.
In dit geval zijn we al vertrokken en bevinden we ons nu in Spanje, in Logrono om precies te zijn.

We zijn hier sinds gistermiddag en zullen morgenochtend weer vertrekken. We huizen op dit moment in een pension met 5 kamers waarvan er nu 1 bezet is met een gedeelde badkamer op de gang. De badkamer deel ik nu met Piet maar dat doe ik al een aantal jaren ;-) dus dat is niet nieuw....haha

Logrono is een grote stad met een oud centrum waar je in van die smalle straatjes kleine winkeltjes en tapasbarretjes vindt. Heel vervelend allemaal want, ons kent ons, er moet natuurlijk wel geproefd worden en we hebben nog een aantal weken pfffff..;-).

In deze stad vindt je ook hostels voor de pelgrims die de route naar Santiago de Compostella wandelen...we hebben al genoeg wandelaars gezien gewapend met rugzak, hoed en natuurlijk wandelstok.

Zoals bekend maak ik niet elke dag een reisverhaal maar om de paar dagen kunnen jullie iets in de mailbox vinden.... De volgende stop zal Toldeo zijn ongeveer 400km hier vandaan.

Lieve groet,
Piet en Von

1. Ineke en hans:
    6 oktober 2015
    Hallo luitjes erg leuk. Maar niet te veel tapas eten anders pas je niet meer in bed bij simone die zijn maar 140 breed. Hihi maar fijn dat het leuk is
    Dikke knuffel tot over een aantal dagen xxx
  2. Pa vroon Jans v; Wijk:
    7 oktober 2015
    Hoy pelgrim rijders leuk wat te horen. even dit , zondag heel gezellig en druk 16 pers'.ze wensen jullie fijne vac. met een grote auto hoef je ook gelijk je lichaam maats niet aan te passen.wat lekker is blijf je moeilijk van af. gr; van hier en geniet Pa Jans