Op weg naar......

16 augustus 2019 - Delft, Nederland

Ja hoor...Dit is de 1e!

Voor diegene die wij niet zo vaak spreken....Dit jaar gaan we met onze tourcaravan op stap.  Onze tabbert, waar we het campingseizoen in verbleven, en onze vouwwagen, waar we mee op vakantie gingen, hebben we verkocht en zijn nu in het bezit van een mooie tourcaravan. En daarbij hoort ook een zwaarder exemplaar automobiel....

Na een weekje werken, wassen, strijken, beetje poetsen, gedag zeggen en op de valreep nog even een verjaardagsbezoekje afgelegd zijn we er nu klaar voor en gaan morgen op weg.

Waar we de eerste slaapstop hebben weten we nog niet wel de eindbestemming en dat is al heel wat....hihi....deze keer gaan we naar 1 camping in de Dordogne Frankrijk. Op maandag worden we op camping La Couderc in Naussannes verwacht....we gaan dus heel rustig en op ons gemak op weg. Waarschijnlijk zullen we morgen net als vanochtend 06.15 uur wakker worden gezongen door de studenten die een stukje verderop hun ontgroeningsweek hebben...pfff...we gaan het mee maken.

Iedereen alvast dank voor het lezen en eventuele reacties.

Liefs vanuit een regenachtig Delft.

1. Henk en Marian:
    16 augustus 2019
    Heerlijk wij gaan weer genieten van jullie verslagen. Rustig aan en heel veel genieten
  2. Ger en Hennie:
    16 augustus 2019
    Geniet ervan. We zien er weer naar jullie reisverhalen.
  3. Joyce en peter:
    17 augustus 2019
    leuk om jullie avonturen weer te lezen wij wensen jullie een veilige reis toe en veel plezier gr peter en joyce
  4. Joop van den Tol:
    17 augustus 2019
    Piet en Yvon wij wensen jullie een prettige vakantie, en wij weer kunnen genieten van jullie verhalen
    Veel plezier en rijd voorzichtig
    Gr van Joop en Joke
  5. Cees Roeleveld:
    17 augustus 2019
    Inderdaad dat studentenfeestje was er, nou moest ik die dag toch werken maar heb hierdoor minder geslapen dan ik gehoopt had. Lieverds een hele goed reis en dank je wel dat ik weer mee mag beleven
  6. IJsbrand en Marian:
    17 augustus 2019
    Tja, toen waren jullie al vertrokken met de sleurhut😉
    Een heerlijk ontspannen reis en rustig aan hoor!! Veel plezier en we kijken weer uit naar avonturen👍🏼
  7. Hanny Kunst:
    17 augustus 2019
    Nou fijn hoop jullie daar nog te zien. Blijf in ieder geval jullie verslag lezen
  8. B van Prooyen:
    18 augustus 2019
    Leuk weer die vakantie verslagen.
    Veel plezier en het wordt gedeeld mooi weer.
    Groeten,
    Bas en Getda
  9. Rosemary:
    19 augustus 2019
    Fijne vakantie, geniet ervan en heel veel plezier
  10. Pa vroon Jans v; Wijk:
    19 augustus 2019
    hallo zon genieters, maak er wat van en geniet , veel plezier gr Jans en Pa
  11. Rinus:
    Ha die Piet en Yvonne.
    Jaaa Met een nieuwe Combinatie op stap hoe mooi kan dat zijn.
    Ik wens jullie ontzettend veel vakantie plezier en mooi weer. De Dordogne in Frankrijk is ontzettend prachtig we zien de foto-s wel verschijnen De Gr.jes van Rinus.