1e stop in Brussel

6 januari 2019 - Diegem, België

Hallo.....

Pfff.....ben blij dat we kunnen.

Vanmiddag heeft Peter ons naar het station Lombardijen gebracht en wat ik dus nooit had verwacht dat ik liep simpen....hoewel de tranen liepen over mn wangen..wat is er aan de hand zeg. Dat ik de laatste dagen ietwat gespannen was oké maar dit...

Op het station ging het wel weer en dan....gebeurt het....Piet vraagt heb jij mijn huissleutels...uhhh tas overhoop uhhh nee zouden misschien nog wel op de achterbank kunnen liggen oh de krentenbollen heb jij die meegenomen Piet....uhhh nee....oh verdikkie ben ik de hoofdkraan vh water vergeten dicht te doen...dus een appje naar Joyce...in de trein oh hebben we de kachel in de keuken nu dicht gedraaid....appje naar Joyce. Och mensen ik keek en kijk er zo naar uit maar wat er nu met me gebeurt heb geen idee.

Vanaf Centraal station vertrokken we met 5 minuten vertraging, dan die koffers boven in het rek zien te krijgen maar Piet zn spierballen hebben goed mee geholpen. Uiteindelijk ging alles voorspoedig en kwamen we op tijd aan op Brussel airport. Onderweg naar buiten werden we gecontroleerd door de drugshond met zeker 20 personen moesten we op een rij gaan staan met onze koffer 1 meter voor ons incl.handtas en rugzak en daar kwam ie aan hoor al springend en huppelend langs iedereen en over de koffers heen...naast ons stond een meneer met een rugzak en die rook best lekker denk ik😉want de hond bleef terug gaan richting die rugzak...en zo mochten wij verder en deze meneer werd verder ondervraagd. Op weg naar buiten richting de bus...voor de zekerheid maar even aan de bus chauffeur gevraagd hoelaat bus 621 vertrekt....zegt die goeie man...die rijdt niet op zaterdag en zondag...pfff...maar de bus die nu achter mij staat gaat ook die kant op...eind goed al goed. Rond 16.00 uur zijn in het hotel aangekomen.

Liggen nu met een vol gegeten buikje op bed waar Piet last heeft van een te zwaar boek en ik op mn foon dit stukje ligt te tikken.

Gaan vanavond vroeg slapen want om 6 uur zal de wekker afgaan.

Zodra we in Thailand voorzien zijn van internet horen jullie weer van ons.

Dikke kus en knuffel

Piet&Von

1. John en Hanny:
    Goeie reis verder.
  2. Rosemary:
    6 januari 2019
    Goede reis zonder oponthoud en veel plezier.
  3. IJsbrand en Marian:
    6 januari 2019
    Drie maanden weg gaan is ook niet niks hoor Yvon, je moet echt overal aan denken!
    Maar nu zijn jullie op weg. Een goede reis naar jullie winterverblijf in Thailand.
  4. Joyce en peter:
    6 januari 2019
    Haha komt toch allemaal goed , kraan uit , kachel was uit , krentenbollen hmm lekker voor.morgen ,sleutel moet ik.nog.kijken .....lekker slapen en ik wens jullie een goede vlucht xx
  5. Henk en Marian:
    7 januari 2019
    Och gossie toch wat een afscheid van Nederland, gelukkig is er iemand die jullie huis in kan. Zodra je morgen overal doorheen ben en aan de koffie zit op de luchthaven is het vast en zeker over. Hier wacht de zon en de zee (is al veel kalmer) het strand ( is alweer heel erg opgeruimd) een fijn huis (met internet) een heerlijk zwembad en 3 maanden rust en plezier. GOEDE REIS VERDER
  6. Pa vroon Jans v; Wijk:
    7 januari 2019
    Hoi Piet en Von een goeie vlucht en geniet er van , een beetje spanning kan ik begrijpen,
    als alles goed verloopt is dat zo weer over . een fijne tijd en geniet, groetjes van het thuisfront
    . DIKKE knuffels van Jans en Pa en Binky tot later xxx
  7. Frans:
    Goede reis, lekker genieten daar in Thailand . Dikke pakkerd
  8. Joop.:
    7 januari 2019
    Lekker ontspannen en niet meer aan thuis denken,de leuke dingen daar gaan jullie naar toe,veel plezier.
  9. Jacqueline en Michel:
    9 januari 2019
    Oh heerlijk naar het mooie weer. Ik lees net dat hier de echte winterkou in aantocht is. Heel veel plezier en dat jullie maar mooie herinneringen maken.